badanie, które pozwoli zrozumieć, w jaki sposób cechy indywidualne pomagają skuteczniej uczyć się języka obcego podczas kursów online, stacjonarnych lub hybrydowych
Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszamy do udziału w badaniu, które pozwoli zrozumieć, w jaki sposób cechy indywidualne pomagają nam skuteczniej uczyć się języka obcego podczas kursów online, stacjonarnych lub hybrydowych. Mamy nadzieję, że będzie ono również źródłem inspiracji, jak czerpać większe korzyści z nauki języków obcych. Badanie prowadzone jest przez zespół naukowców z Instytutu Lingwistyki Stosowanej Uniwersytetu Warszawskiego. Projekt uzyskał pozytywną opinię Komisji ds. Etyki Badań. Wypełnienie ankiety zajmie około 17 minut; składa się ona w większości z krótkich twierdzeń z odpowiedziami na skali liczbowej. Udział jest w pełni anonimowy i nie pozwala na zidentyfikowanie tożsamości uczestnika. Wyniki zostaną wykorzystane wyłącznie do celów naukowych. Serdecznie zapraszamy do udziału w badaniu!
Jeśli w gronie Państwa znajomych są osoby, które również uczą się języka obcego zdalnie, stacjonarnie lub hybrydowo będziemy wdzięczni za przekazanie im linku do ankiety.
https://survey.alchemer.eu/s3/90345221/Skutecznosc-zdalnej-nauki-jezykow-obcych
https://survey.alchemer.eu/s3/90382286/Skutecznosc-stacjonarnej-nauki-jezykow-obcych
Z serdecznymi pozdrowieniami,
Michał B. Paradowski i Magdalena Jelińska
Instytut Lingwistyki Stosowanej
Uniwersytet Warszawski